Ceny platia do 31.12.2025
Byť ako hosť v podcaste nie je náklad. Je to dlhodobá investícia do vašej osobnej značky, ktorá vám bude prinášať klientov a výsledky dlhodobo. Aktuálny cenník, postupne budeme zvyšovať, preto využite túto ponuku teraz.
Najpredávanejšie
1X PODCAST ROZHOVOR
Moderovaný rozhovor presne pre vás na mieru s dôkladnou prípravou.
3x PODCAST ROZHOVOR
Dlhodobo výhodnejšia cena
Moderovaný rozhovor ušitý presne pre vás na mieru s dôkladnou prípravou. Minimálna doba spolupráce sú 3 mesiace.
Ak si chcete objednať účasť v podcaste kontaktujte ma
e-mailom na stano@stanislavlicko.sk alebo tel: +421 908 212 242
Fakturácia a platba za marketingové služby - zverejnenie podcastu
Faktúru vystavujem ihneď po dohode, a to následne po záväznej rezervácii presného termínu natáčania v štúdiu. Uhradenie faktúry najneskôr týždeň pred natáčaním rozhovoru je záväzné a rozhovor už nie je možné zrušiť. Nie je možné vrátenie peňazí. Avšak je možná zmena termínu natáčania po dohode v prípade choroby alebo iných vážnych udalostí. V prípade, že by som rozhovor z vážnych dôvodov zrušil ja, zaručujem vrátenie peňazí.
Ako s rozhovorom ďalej pracovať?
Nepodceňte následnú prácu s rozhovorom.
1. Rozhovor zdieľajte na všetkých svojich sociálnych sieťach. Hneď po publikovaní ale aj o pár mesiacov či rokov.
2. Rozpošlite rozhovor newsletterom svojim zákazníkom – určite vo vás uvidia ešte väčšiu hodnotu než doteraz.
3. Neváhajte aktívne reagovať na otázky a komentáre, ktoré môžu prichádzať na sociálnych sieťach.
4. Pýtajte sa známych, priateľov a klientobv: čo na rozhovor hovoria? Dodávatelia či partneri? Alebo váš tím či zamestnanci? Požiadajte si o spätnú väzbu a dovoľte si feedbacky kvalitne integrovať.
5. Umiestnite si rozhovor na svoj web, napr. do sekcie O mne alebo priamo na úvodnú stránku! Formát rozhovoru podporí vašu dôveryhodnosť v roli experta v odbore či na danú problematiku.
Ako dlho trvá spracovanie rozhovoru?
Spravidla 1 – 2 týždne od natáčania rozhovoru, avšak môže to byť aj skôr, záleží podľa aktuálnej vyťaženosti.
Ako si vybrať tému rozhovoru?
1. V ktorých oblastiach vynikáte a máte v nich bohaté skúsenosti?
2. Akú tému potrebujete dostať medzi ľudí?
3. Aké otázky zaujímajú vašich potenciálnych klientov?
4. Čo presne potrebujete komunikovať publiku, aby lepšie rozumelo vašej službe či produktu?
Čo od vás budem potrebovať?
1. Pár viet o vás, vašej značke a vašom príbehu.
2. Vaše fotky, najlepšie kvalitné a profesionálne nafotené. Môžete použiť aj zo sociálnych sietí.
3. Aktívnu komunikácia: Uprednostňujem e-mail, následne WhatsApp.
4. Zdieľajte a pochváľte sa pred, počas aj po rozhovore.
Copyright © 2020 - 2015. Všetky práva vyhradené.
Obchodné podmienky | Ochrana osobných údajov | Kontakt