
Budúcnosť marketingu je autenticita. Preto je podcast jedno z najrýchlejšie rastúcich médií vďaka ktorému môžete robiť marketing a predaj ľudsky.
Ukážte v rozhovore kto ste a aké sú vaše hodnoty, príbeh a vízia. Vďaka tomu vás lepšie spoznajú ako človeka a budujete si dôveru a získate pozornosť.
Príbehy predávajú a ľudia idú za ľuďmi a nie za firmami. Popularita podcastov rastie, ľudia ich počúvajú dobrovoľne a sústredene. Využite túto príležitosť budovať svoju značku.

Natočených vlastných videí a vedených rozhovorov ako hosť alebo moderátor
Rokov za mikrofónom pri moderovaní a natáčaní vlastných videí a podcastov
Rokov skúseností z marketingu a predaja digitalných produktov a služieb.
Videní môže byť aj viac, všetko záleží na požiadavkach vieme toprebrať na úvodnej konzultácii.
Pozretí 60 min epizódy na youtube a iných platformách.
Možnosť priplatiť si aj reklamu a videnia.
Videní krátkych klipov a reels videí na všetkých platformách IG, YT, FB, TT LN,

Rozhovory robím so zámerom zviditeľniť podnikateľov, freelancerov, tvorcov, lídrov a zaujímavých ľudí.
Cieľom je priniesť ľuďom váš príbeh, alebo témy ktorým sa venujete z vášho oboru. Môžu to byť rôzne témy z oblasti osobnostného rozvoja, vzťahov, biznisu, peňazí a tým prinášať poslucháčom hodnotu.
Každá epizóda prináša možnosť zmeniť myslenie a obohatiť poslucháča. Zároveň inšpiráciu k zmene, ktoré môžete aplikovať do praxe vo svojom biznise, vzťahoch a živote.
Aby bol rozhovor hodnotný predchádza tomu kvalitná príprava, preto spoločne vytvoríme obsah, kde budete autenticky a sebavedomo komunikovať svoj príbeh alebo firmu.
Autenticita a ľudskosť je nová cesta budovania značky.
1. Individuálna vstupná konzultácia s profesionálnym prístupom k celej spolupráci, kde si pomenujeme očakávania a výstupy.
2. Zostavenie časového plánu a termínu natáčania.
3. Tvorba osnovy a témy podcastu.
4. Deň natáčania v podcastovom štúdiu v Bratislave (cca 1,5 hod.)
5. Profesionálna postprodukcia rozhovoru (Editácia, strih, zvuk, posluch, strihanie reels klipov)
6. Príprava propagácie epizódy - copywriting, editácia, grafika.
7. Publikovanie epizódy - zverejnenie rozhovoru na youtube a podcastových platformách.
8. Propagácia rozhovoru na sociálnych sieťach a e-mailovú databázu.
9. Postupné zverejňovanie reels videí na sociálnych sieťach.
10. Vyhodnotenie, analýza, možnosti ďalšej spolupráce a ďalších možnosti
E-mail newsletter 3000+ ľudí
Youtube + shorts
Podcast Stanislav Ličko
Apple Podcast
Stanislav Ličko
Soundcloud
Stanislav Ličko
Spotify
Stanislav Ličko
Fakturácia a platba za marketingové služby - zverejnenie podcastu
Faktúru vystavujem ihneď po dohode, a to následne po záväznej rezervácii presného termínu natáčania v štúdiu. Uhradenie faktúry najneskôr týždeň pred natáčaním rozhovoru je záväzné a rozhovor už nie je možné zrušiť. Nie je možné vrátenie peňazí. Avšak je možná zmena termínu natáčania po dohode v prípade choroby alebo iných vážnych udalostí. V prípade, že by som rozhovor z vážnych dôvodov zrušil ja, zaručujem vrátenie peňazí.
Ako s rozhovorom ďalej pracovať?
Nepodceňte následnú prácu s rozhovorom.
1. Rozhovor zdieľajte na všetkých svojich sociálnych sieťach. Hneď po publikovaní ale aj o pár mesiacov či rokov.
2. Rozpošlite rozhovor newsletterom svojim zákazníkom – určite vo vás uvidia ešte väčšiu hodnotu než doteraz.
3. Neváhajte aktívne reagovať na otázky a komentáre, ktoré môžu prichádzať na sociálnych sieťach.
4. Pýtajte sa známych, priateľov a klientobv: čo na rozhovor hovoria? Dodávatelia či partneri? Alebo váš tím či zamestnanci? Požiadajte si o spätnú väzbu a dovoľte si feedbacky kvalitne integrovať.
5. Umiestnite si rozhovor na svoj web, napr. do sekcie O mne alebo priamo na úvodnú stránku! Formát rozhovoru podporí vašu dôveryhodnosť v roli experta v odbore či na danú problematiku.
Ako dlho trvá spracovanie rozhovoru?
Spravidla 1 – 2 týždne od natáčania rozhovoru, avšak môže to byť aj skôr, záleží podľa aktuálnej vyťaženosti.
Ako si vybrať tému rozhovoru?
1. V ktorých oblastiach vynikáte a máte v nich bohaté skúsenosti?
2. Akú tému potrebujete dostať medzi ľudí?
3. Aké otázky zaujímajú vašich potenciálnych klientov?
4. Čo presne potrebujete komunikovať publiku, aby lepšie rozumelo vašej službe či produktu?
Čo od vás budem potrebovať?
1. Pár viet o vás, vašej značke a vašom príbehu.
2. Vaše fotky, najlepšie kvalitné a profesionálne nafotené. Môžete použiť aj zo sociálnych sietí.
3. Aktívnu komunikácia: Uprednostňujem e-mail, následne WhatsApp.
4. Zdieľajte a pochváľte sa pred, počas aj po rozhovore.
Copyright © 2020 - 2015. Všetky práva vyhradené.